wtorek, 6 października 2015

Perlux i życie na lux ...

Dostałam się do testowania pereł  piorących ‪ Perlux. Kampania zorganizowana została przez Streetcom, za co szczerze dziękuję. Oto moja paczka z zawartością.


 
Pranie pozostaje świeże i pachnące przez długi czas. Ten zapach i skuteczność do prania zabrudzonych ubrań to jest to czego oczekiwałam.Próbowałam już kiedyś innych podobnych wynalazków innych firm, ale byłam zawiedziona i wracałam do tradycyjnego prania w proszku i płukania w płynie.Proszek nie zawsze był do końca wypłukiwany z dozownika co potem wiązało się z czyszczeniem  i dodatkową pracą.Natomiast perełki dokładnie się rozpuszczają nie zostawiając po sobie żadnego śladu. Kolejnym atutem jest,  to że zmiękczają wodę  i mają środek dbający o wnętrze pralki, dzięki czemu nie trzeba wsypywać dodatkowych preparatów.

Wniosek  nasuwa się prosty? 

Perły Perlux są najlepszymi kapsułkami do prania jakie udało mi się do tej pory wypróbować i ten długotrwały przyjemny zapach, a i cena też do zaakceptowania do tego bezpieczne dla alergików


Ostatnio wyprałam w kapsułkach do białego i muszę powiedzieć, że mile mnie zaskoczyły, ponieważ pranie było bielsze (nie szare, jak było zazwyczaj po praniu w proszku), a  skarpetki, które musiała namaczać w wybielaczu doprały się bez problemu.



Opinia osoby, która otrzymała próbkę:  Z czystym sumieniem mogę polecić kapsułki piorące Perlux, ponieważ usuwają plamy bez wcześniejszego namaczania co przy dziecku jest super sprawą.
                          Gorąco polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zaglądasz tu, zostaw po sobie ślad :)
Tylko kulturalnie.
Inne komentarze nie będą publikowane.

Materiały (w szczególności: zdjęcia) zawarte na niniejszej stronie chronione są prawem autorskim (na mocy: Dz. U. 1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).