piątek, 8 stycznia 2016

CHANTARELLE Laboratory Derm Aesthetics - historia marki

CHANTARELLE Laboratory Derm Aesthetics

HISTORIA MARKI



CHANTARELLE Laboratory Derm Aesthetics to marka premium dermokosmetyków, kosmeceutyków i nieinwazyjnych urządzeń laserowych dla specjalistycznej kompleksowej pielęgnacji urody, która jest obecna w gabinetach dermoestetycznych, medycyny estetycznej i Med SPA. Preparaty do pielęgnacji domowej są dostępne również w sklepie internetowym www.chantarelle.pl i w wybranych e-drogeriach.

Markę CHANTARELLE wyróżnia FILOZOFIA NIEINWAZYJNEGO PIĘKNA  - od ponad 10 lat jej eksperci opracowują preparaty oraz zabiegi, tak aby skutecznie zapobiegać i niwelować najtrudniejsze problemy skóry oraz kompleksowo pielęgnować piękno skóry. Receptury preparatów opierają się na najnowszych osiągnięciach biotechnologii i farmacji oraz cennych składnikach pochodzących z natury tworząc innowacyjną jakość preparatów z wysoką skutecznością i bardzo dobrą tolerancją dla skóry. Dla opracowania preparatów o najwyższej skuteczności CHANTARELLE łączy specjalistyczną wiedzę naukową, technologie na światowym poziomie i nowatorskie rozwiązania profesjonalnej kosmetologii i medycyny estetycznej.
CHANTARELLE Laboratory Derm Aesthetics to marka polskiej firmy Prof.Cosmetica, która istnieje od listopada 2004 r. Nazwa marki CHANTARELLE pochodząca z języka francuskiego, oznacza „śpiewać jej” (chanter – spiewać, elle – ona). Filozofia marki od początku zorientowana jest na melodyjnie skomponowaną pielęgnację kobiecej skóry (z czasem rozszerzoną o potrzeby przy pielęgnacji skóry mężczyzn). Francuskie związki firmy sięgają okresu przedwojennego, kiedy to przodkowie założycieli marki przebywając w czasie emigracji we Francji i Belgii zaszczepili sympatię do kultury i języka francuskiego. Te powiązania emocjonalne przetrwały do dziś i są źródłem inspiracji dla ekspertów marki.

Firma od początku rozwijała się jako producent innowacyjnych preparatów dla kosmetyki profesjonalnej, a następnie także jako producent nieinwazyjnych urządzeń laserowych do aplikacji produktów kosmetycznych. Po zdobyciu silnej pozycji w Polsce rozpoczęła ona eksport preparatów i sprzętu w trzech głównych kierunkach: kraje UE (Wlk. Brytania, Niemcy, Rumunia, Węgry, Słowacja), wschód Europy (Rosja, Białoruś, Ukraina) i na Bliski Wschód (Zjednoczone Emiraty Arabskie). Dzięki współpracy z jednostkami naukowymi i realizacji wielu projektów z funduszy Unii Europejskiej firma zbudowała adekwatną do strategii strukturę organizacyjną, jak i znacznie rozwinęła wykorzystanie najnowszych światowych technologii.

2005
  • powołanie marki CHANTARELLE Laboratory Derm Aesthetics;

2006
  • powstaje linia CAVIAR CARE 40+ z ekstraktem z kawioru i pereł dla skóry dojrzałej ze zmarszczkami;

2007
  • wprowadzona jest linia oczyszczająca i antybakteryjna IDEAL PURE z kwasem salicylowym dla skóry tłustej, łojotokowej;

2008
  • eksperci marki opracowują absolutny bestseller - preparaty RED STOP Couperose z kwasem laktobionowym i glukonolaktonem dla skóry naczyniowej;
  • rusza produkcja pierwszego urządzenia do mezoterapii bezigłowej;

2009
  • wprowadzona zostaje linia RED STOP Rosacea z kwasem azelainowym i glukonolaktonem dla skóry wrażliwej, z trądzikiem różowatym;

2010
  • powstała linia NORMACELL z kwasem migdałowym dla skóry mieszanej;
  • poznajemy odżywiającą linię NUTRI MAXX 40+ z roślinnym błękitnym retinolem  i kwasem hialuronowym dla skóry dojrzałej;

2011
  • opracowany zostaje własny, unikalny nieinwazyjny zabiegowy sprzęt laserowy ;

2012
  • opracowano linię ESTRINI 50+ bogaty w unikalne fitoestrogeny i silne składniki odmładzające  dla kobiet dojrzałych w okresie post- i menopauzy;
  • powstaje rewitalizująca linia witaminowa ROYAL GLOW CLINIC dla skóry zmęczonej, szarej, bez blasku;
  • nowe liftingująco-modelujące urządzenie laserowe THERMO-SPHERIX® z unikalną technologią  wirującego pola magnetycznego, stosowaną w technologiach kosmicznych;

2013
  • poznajemy linię intensywnie nawilżającą i odmładzającą linię LA AQUA dla skóry suchej i przesuszonej;
  • wprowadzono nową generację kosmetyków fotoaktywnych PDT z linii FERULASHI dla osób z widoczną reaktywnością skórną w innowacyjnych zastosowaniach kwasu szikimowego i ferulowego;
  • powstaje liftingująca linia peptydowa LIFT PEPTANGO R dla skóry wiotkiej, ze zmarszczkami-także do zabiegów PDT światłem czerwonym LASER /LED;
  • opracowane zostaje także nowoczesne urządzenie – magneto-laser PHOTO-DYNAMIQ® dedykowany do terapii fotodynamicznych PDT;

2014
  • firma wprowadza Laser nowe wielofunkcyjne urządzenie VIASKINER® Meso-LED-laser - przeznaczone do nieinwazyjnej dermoestetyki i medycyny estetycznej;

2015
  • powstaje firmowy Instytut Kosmetologii Estetycznej CHANTARELLE w Warszawie;
  • opracowano linie bez konserwantów N.A.P. PURE BEAUTY z systemem niejonowego nano złota i srebra;
  • kolejna nowość marki to magneto-LED-laser PDT-MASTER® z polem magnetycznym, który łączy działanie światła LED, światła lasera i pola magnetycznego.

Więcej informacji: www.CHANTARELLE.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zaglądasz tu, zostaw po sobie ślad :)
Tylko kulturalnie.
Inne komentarze nie będą publikowane.

Materiały (w szczególności: zdjęcia) zawarte na niniejszej stronie chronione są prawem autorskim (na mocy: Dz. U. 1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).