niedziela, 24 stycznia 2016

Recenzja CHANTARELLE LABORATORY DERM AESTHETICS ROYAL GLOW CLINIC - krem na dzień SPF20 UVA/UVB rewitalizująco-rozświetlający

  Witajcie
Po dosyć długiej przerwie od blogowania wracam.

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moją opinię na temat kremu CHANTARELLE LABORATORY DERM AESTHETICS ROYAL GLOW CLINIC -  krem na dzień SPF20 UVA/UVB rewitalizująco-rozświetlający. Podchodziłam do niego z lekkim niedowierzaniem w obietnice producenta ale czy rzeczywiście moje obawy się sprawdziły ?

Jeśli jesteście ciekawi zapraszam do czytania :)
O samym producencie mogliście przeczytać post wcześniej .

Na początku warto wspomnieć jaki mam typ cery.Jest to cera mieszana,ze skłonnością do przesuszenia i podrażnień ,strefa T lekko się przesusza
Szukam kremu,który doda mojej skórze blasku, nawilży oraz zredukuje podrażnienia i ewentualne stany zapalne. Jeśli chodzi o efekty przeciwstarzeniowe uważam,że krem naprawdę gwarantuje efekt "glamour" , tak mocno zachwalany przez producenta.
Opakowanie:
krem znajduje się w standardowym słoiczku o pojemności 50ml, dzięki temu możemy wydostać tyle kremu ile potrzebujemy.



Konsystencja:  
 Lekki krem,szybko się wchłania,łatwo rozprowadzić go na twarzy, nie roluje się ani nie sprawia,że podkład źle się nakłada.Kolor delikatnie różowy, piękny delikatny zapach.




Krem jest dla mnie naprawdę bardzo miłą niespodzianką szczególnie,że podchodziłam do niego z rezerwą. Sama firma oraz krem był dla mnie nowością szczególnie,że można go klasyfikować jako produkt specjalistyczny.Krem świetnie nadaje się pod makijaż bo współgra z podkładem,dodatkowo odczuwalne jest nawilżenie skóry, ale nie przetłuszcza jej nadmiernie.Co do redukowania zaczerwienień, to może nie likwiduje ich całkowicie ale w jakimś stopniu na pewno,dodatkowo łagodzi skórę kiedy jest ona podrażniona i przynosi ulgę. Rozświetla skórę i zapewnia lepszy efekt wizualny.
Nie powoduje powstawania zaskórników i wyprysków wręcz przeciwnie łagodzi już istniejące.Posiada ochronę SPF20 UVA/UVB co na razie w zupełności mi wystarcza .
Krem na 6+
 Cena : 170zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zaglądasz tu, zostaw po sobie ślad :)
Tylko kulturalnie.
Inne komentarze nie będą publikowane.

Materiały (w szczególności: zdjęcia) zawarte na niniejszej stronie chronione są prawem autorskim (na mocy: Dz. U. 1994 nr 24 poz. 83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).